Levering

24-UURSSERVICE

Wilt u uw nieuwe kleding morgen al kunnen dragen? Dat is nu mogelijk! Alle direct leverbare artikelen waar in de artikelbeschrijving het 24-uursservicelogo bij staat, kunt u extra snel laten bezorgen. Kies hiervoor tijdens het bestelproces bij stap 1 'Uw klantgegevens' de optie '24-uursservice'.

Let op: voor deze service wordt een toeslag van € 7,95 bovenop de standaard verzendkosten berekend. Ook als u gebruikmaakt van uw retourrecht wordt de toeslag in rekening gebracht.

 
Hieronder ziet u precies hoe het werkt:

U bestelt U ontvangt uw bestelling
Maandag voor 12.00 uur Dinsdag
Maandag na 12.00 Woensdag
Dinsdag voor 12.00 Woensdag
Dinsdag na 12.00 Donderdag
Woensdag voor 12.00 Donderdag
Woensdag na 12.00 Vrijdag
Donderdag voor 12.00 Vrijdag
Donderdag na 12.00 Zaterdag
Vrijdag voor 12.00 Zaterdag
Vrijdag na 12.00, zaterdag of zondag Dinsdag

















 

Bestelt u op feestdagen, dan heeft u uw bestelling binnen twee werkdagen in huis (uitzonderingen mogelijk i.v.m. feestdagen in het land waar de artikelen vandaan komen)

 

U KOOPT ZONDER RISICO!

U krijgt uw bestelling 14 dagen vrijblijvend op zicht. U heeft dus rustig de tijd om uw bestelling te bekijken en te passen. Bent u niet helemaal tevreden over een artikel? Dan kunt u het binnen 14 dagen bij voorkeur in de originele verpakking terugsturen.

U kunt ook gebruik maken van het herroepingsrecht. Als u gebruik wilt maken van dit recht dient u ons dit te laten weten. Hierna heeft u nog 14 dagen de tijd artikelen naar ons terug te sturen.

 

ARTIKELEN TERUGSTUREN

Natuurlijk mag u een artikel ook ruilen tegen een ander artikel. Als u artikelen terugstuurt of omruilt, blijven de verzend- en verpakkingskosten voor toezending van de artikelen voor uw rekening. Als u de gehele bestelling terugstuurt, krijgt u ook de verzendkosten terug. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van Happy Size. Natuurlijk kunt u ook via een andere vervoerder retourneren, dan zijn de kosten wel voor uw rekening.

 

BEWAREN VAN BESTELGEGEVENS

De besteltekst wordt niet bij ons bewaard en kan ná afsluiting van de bestelling niet meer worden opgeroepen. Na het versturen van uw bestelling ontvangt u echter altijd een bestelbevestiging die u kunt printen.

 

LEVERING OP UW HUISADRES

Als u voor levering op uw huisadres heeft gekozen, wordt uw pakje door de bezorger bij u thuis afgeleverd. Met een zendingsnummer kunt u uw bestelling volgen. Dit nummer ontvangt u per e-mail zodra de bestelling aan u verstuurd is. In totaal wordt het pakket vier keer aangeboden op het door u gekozen adres.

Als u niet thuis bent voor ontvangst, kan de bezorger ervoor kiezen het pakket bij de buren af te leveren. U krijgt dan een kaart in de bus met daarop het adres waar het pakket is afgegeven. Mochten de buren op dat moment ook niet thuis zijn, of heeft u aangegeven dat u niet wilt dat uw pakket bij buren bezorgd wordt, dan is op de kaart af te lezen wanneer de bezorger weer langskomt. Op de kaart staat ook een bezorgcode. Met deze code kunt u op www.dhlparcel.nl zelf aangeven wanneer u het pakket opnieuw bezorgd wilt hebben. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.

De bezorgkosten voor levering op het door u gekozen adres bedragen € 4,95. Uw pakje is tevens verzekerd tegen beschadiging en verlies. Per bestelling betaalt u slechts eenmaal verzendkosten ongeacht het aantal bestelde artikelen of eventuele nazendingen.

 

LEVERING BIJ EEN DHL PARCELSHOP

U kunt er ook voor kiezen uw bestelling bij een DHL Parcelshop op te halen. Handig als u vaak niet thuis bent. U kiest zelf bij welke DHL Parcelshop u uw bestelling af wilt halen. De ruime openingstijden van DHL Parcelshops maken het mogelijk dat u op een tijd die u het beste schikt uw pakketje kunt afhalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Zodra uw pakketje bij een DHL Parcelshop binnen is, ontvangt u een bericht via e-mail, sms of telefoon. Als u uw pakketje nog niet heeft opgehaald, ontvangt u na 2 dagen een herinnering. Na 5 dagen ontvangt u nogmaals een herinnering. Als u na 7 dagen uw pakketje nog niet heeft opgehaald, wordt het teruggestuurd.
Uiteraard kunt u uw pakketje ook via een DHL Parcelshop terugsturen. Op het retouretiket staat de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop vermeld. Daarnaast kunt u altijd even op www.dhlparcel.nl kijken voor een afleverpunt bij u in de buurt.