• Optimale pasvorm
  • Plus Size modeadvies
  • Veilig online bestellen en betalen
Informatie met betrekking tot het coronavirus

Hulp

Wanneer ik via internetbankieren een betaling wil overmaken, krijg ik de melding “Dit rekeningnummer staat niet op naam van Mail Order Finance GmbH” Wat moet ik doen?

Ons IBAN-nummer staat op naam van Happy Size, richt u de betaling aan Mail Order Finance GmbH, dan krijgt u de melding “Dit rekeningnummer staat niet op naam van Mail Order Finance GmbH” te zien.
Om de betaling af te ronden, kunt u de betaling doordrukken of u kunt de ten naamstelling veranderen naar Happy Size. Het maakt niet uit of u de betaling aan Happy Size of aan Mail Order Finance GmbH richt. Met het juiste IBAN-nummer komt uw betaling in beiden gevallen bij ons terecht.
Controleer altijd goed of het IBAN-nummer klopt (NL96COBA0637054946) en vergeet niet uw klantnummer te vermelden bij de betaling.

Welke maat heb ik?

Het is voor ons erg belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Op onze pagina met maatadvies vindt u daarom uitgebreide informatie omtrent de thema’s maten en pasvormen. Op deze manier vindt u eenvoudig en snel uw juiste maat bij Happy Size. Uiteraard kunnen wij u ook telefonisch maatadvies geven.

Waar kan ik mijn factuur vinden?

Heeft u geen factuur van uw bestelling ontvangen of bent u de factuur kwijtgeraakt? Via ‘Mijn account’ kunt u te allen tijde uw bestelling(en) terugvinden samen met het openstaande bedrag.

Naar ‘Mijn Account’

Waarom kan ik niet inloggen in ‘Mijn Account’?

Komt u niet in uw account? Controleer dan of uw e-mailadres correct is gespeld en of dit het e-mailadres is waarmee u eerder bij ons heeft besteld. Klopt dit en kunt u nog steeds niet inloggen? Dan kan het zijn dat u het verkeerde wachtwoord heeft ingevuld of dat het wachtwoord het niet meer doet. Via onderstaande link kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. U ontvangt per e-mail een link waarmee u een nieuw wachtwoord kunt instellen.

Vraag hier een nieuw wachtwoord aan

Kunt u nog steeds niet inloggen of heeft u een nieuw e-mailadres? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe registreer ik mij voor een account bij Happy Size?

Wanneer u voor de eerste keer bij ons bestelt, kunt u zich tijdens de eerste stap van het bestelproces als nieuwe klant registreren door op de knop ‘Account aanmaken’ te klikken. Voortaan hoeft u zich dan alleen maar met uw e-mailadres en wachtwoord aan te melden.

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Een kortingscode kunt u tijdens de laatste stap van het bestelproces inwisselen.

Voorwaarden:

Het is niet mogelijk een kortingscode meer dan één keer in te wisselen.

Per bestelling kan maar één kortingscode ingewisseld worden.

Een kortingscode is alleen geldig op de datum die erbij vermeld wordt.

Er geldt een minimale bestelwaarde bij iedere kortingscode. De minimale bestelwaarde verschilt per kortingscode.

Kortingscodes zijn persoonlijk. Om van een persoonlijke kortingscode gebruik te maken zult u zich in uw account aan moeten melden.

Kan ik achteraf een kortingscode aan mijn bestelling toevoegen?

Wanneer er bij de status van uw bestelling ‚In behandeling‘ staat, kan uw kortingscode achteraf toegevoegd worden aan uw bestelling. U ontvangt geen nieuwe bestelbevestiging, de korting is dan zichtbaar op de bijgeleverde factuur. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice en vermeld uw klantnummer en/of persoonlijke gegevens.

Kan ik meerdere kortingscodes per bestelling inwisselen?

Per bestelling kunt u maximaal één kortingscode inwisselen.

Uitzondering: heeft u een verjaardagskorting ontvangen, dan kunt u deze code wel met een andere kortingscode combineren. Lukt het niet uw verjaardagskorting in te wisselen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Wat zijn de bankgegevens van Happy Size?

Commerzbank
IBAN: NL96COBA0637054946
BIC: COBANL2XXXX

Wanneer u een betaling aan ons overmaakt, vergeet dan niet uw klantnummer erbij te vermelden. Op deze manier kunnen wij uw betaling correct verwerken.

Ik kan een artikel uit de catalogus niet online bestellen

Kunt u een artikel uit de catalogus niet online vinden en/of bestellen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoe stuur ik een artikel terug?

U mag artikelen terugsturen, binnen 14 dagen na ontvangst van het laatste artikel van uw bestelling of binnen 14 dagen nadat u uw bestelling heeft herroepen:

  • Verpak het artikel ongedragen en onbeschadigd* indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking.
  • Vermeld bij voorkeur op de retourbon de reden van retourneren.
  • Leg het artikel / de artikelen samen met de retourbon terug in de doos en sluit hem goed af.
  • Plak de retoursticker op de doos.
  • Geef het pakket af bij een DHL Parcelshop.

Bij het afgeven van uw pakket ontvangt u een verzendbewijs. Bewaar dit verzendbewijs goed totdat u van ons de bevestiging krijgt dat wij uw retourzending hebben ontvangen.

*Uuiteraard mag u het artikel passen en uitproberen zoals u dat ook in een winkel mag

Hoe krijg ik mijn geld terug van een retour gestuurd artikel?

Wanneer u een artikel retourneert dat u al betaald heeft, storten wij automatisch het bedrag terug. Hoe u het bedrag ontvangt is afhankelijk van de door u gekozen betaalwijze.

Een vraag, opmerking of klacht?

Indien u een vraag opmerking of klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.

Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (https://www.degeschillencommissie.nl/) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.